۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه

راز پرواز دیوید کاپرفیلد


شاید بسیاری از شما دیوید کاپرفیلد شعبده باز معروف آمریکایی را بشناسید . همیشه برایم کارهای او جالب و همیجان انگیز بوده و برخی اوقات هرچه به ذهن صاحاب مرده ام فشار می آوردم شاید بشود روش کارهایش را یافت راه به جایی نمی بردم و گاهی به این نتیجه می رسیدم که ممکن است او واقعا نیروهای عجیبی داشته باشد .

یکی از نمایشهای خارق العاده ی او پرواز بر روی سن در حضور تماشگران است و به واقع حیرت انگیز است . شاید آن را دیده باشید . اگر ندیده اید در زیر آن را قرار داده ام .









اخیرا مقاله ی زیبایی در مورد روش پرواز او خواندم که پرده از ماجرای پرواز او بر می داشت . باهم قسمتهایی از آن را می خوانیم :

روش و تجهیزات کار :

در واقع دیوید کاپرفیلد و گروهش برای این پرواز حیرت انگیز از نوعی ریسمان ویژه استفاده می کنند . این نوع ریسمان در چند شرکت انگشت شمار در دنیا که در زمینه ی صنایع فضایی فعالیت می کنند , تولید می شود .این نوع ریسمان بسیار نازک ( کمتر از یک میلیمتر ضخامت ) و همچنین بسیار شفاف است و توانایی حمل 100 کیلوگرم بار را دارد .
در صنایع فضایی میتیشینسکی در مسکو انها به ما نحوه ی استفاده از این نوع ریسمان را نشان دادند .بوسیله ی این نوع ریسمانهاست که دیوید کاپرفیلد به پرواز در می آید و زمینه ی آبی و نقری ای صحنه نیز این طنابهای شفاف را کاملا از دید بیننده نامرئی می کند .
دیوید کاپرفیلد فقط از دو طناب استفاده می کند که بوسیله ی یک کمربند مخصوص نمایشهای آکروبات در زیر لباس او مخفی است .یک نوع جرثقیل هم در بالای صحنه حرکات دیوید کاپرفیلد را کنترل می کند و گرانترین بخش تجهیزات هم اینجاست .











چگونگی عبور از حلقه ها ؟
نکته ی دیگر نحوه ی عبور او از حلقه هاست تا به بیننده ثابت کنند طنابی به کاپرفیلد متصل نیست . اما فیلم زیر به خوبی روش کار آنها را نشان می دهد . در واقع حلقه ها فقط از زیر دیوید کاپرفیلد عبور داده می شوند و با طنابها برخوردی ایجاد نمی کنند .







چکونه دیوید کاپرفیلد درون جعبه ی شیشه ای به پرواز در می آید ؟



در برنامه هنگامیکه دیویدکاپرفیلد درون جعبه قرار می کیرد بوسیله ی دستیاران او روی جعبه پوشانده می شود و با این حال او درون جعبه نیز پرواز خود را ادامه می دهد . در واقع درپوش به نوعی طراحی شده که یک فاصله ی میلیمتری از لبه ها را ایجاد می کند و اجازه می دهد درون جعبه هم طنابها به خوبی دیوید کاپرفیلد را همراهی کنند . شکل زیر این قسمت را نشان می دهد .







۸۹ نظر:

  1. واقعاً برای خودم متأسفم که فکر می کردم شاید بشه پرواز کرد....

    پاسخحذف
  2. به همین سادگی.............خودتو سر کار گذوشتی یا ما رو میشه تحلیل کنید مجسمه آزادی چطور غیب شد؟و بعد از غیب شدنش یک هلیکوپتر در جای خالیش پرواز کرد؟؟؟؟؟؟؟و دهها راز دیگر دیوید!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  3. دوست گرامی
    .
    آن هم تردستی است و برای اطلاعات بیشتر به ویکیپدیا می توانید مراجعه کنید . بسیاری از کارهای دیوید کاپرفیلد توسط کسان دیگری طراحی می شود و فقط به وسیله ی او اجرا می گردد .
    .
    با تشکر

    پاسخحذف
  4. به من بگو توجيه فيزيك كن جناب فيزيك دان يك ورق ا4 رو كه كاملا معموليه نقاشيش رو عوض مي كنه رنگش مي كنه جلوي چشم صد و بيست هزار تماشاگر و مردمي كه رو سن هستن دوربين معمولي هندي كم از چهار طرف نشون ميده چه طوري ورق ا4 نقاشيش ميره پايين نقاشي ديگه مياد در حالي كه ورق 14 كاملا معلومه و از هر 4 طرف تصوير برداري ميشه ايا تكنولوژي حداقل تو سال 90 اين پيشرفتو كرده بوده چنين كاغذي بسازه كمي به كتاب هاي علوم غريبه يا با كلاسش متافيزيك وتاريخ جادوي يهوديان و حضرت موسي دقت كن نكنه مي گي تو قران هم كه جادو وجودش گفته شده اشتباه نوشته؟همه چي فيزيك نيست گلم طي الارض طي الازمان توضيح بده فكر كردي به همين راحتي توجيه مي كني اين شركت ها هم همشون براي استفاده از نام كاپرفيلد و اينكه يه حرفي بزنن يه چن وقتي مخاطب داشته باشن از اين حرفا زيادمي گن ضمن ان كه ديويد سال دهه ي نود پرواز كرد و از هر كارشناس هوا و فضايي بپرسي اون زمان چنين ريسماني كه دست پل صراطو از پ1شت بسته وجود نداشته نميدونم الان ساختن يا نه اخه مي گن پل صراطو فقزط خدا ساخته كه از تار مو نازكتر و از شمشير برنده تره. اگه كليپارم خواستي بهم بگو بفرستم hunter_cleaner كلمه ي جادو يا ايليژن با مجيك يا شعبده فرق مي كنه عزيزم.

    پاسخحذف
  5. مست کردی چی میگی .
    رد شدنش از دیوار چین و چی میگی حتما تونل زیر زمینی کنده بودن

    دکترایی که بهش دادن و کل آمریکا قبولش دارن تو میگی دروغه ؟؟؟

    پاسخحذف
  6. آنان که نمی خواهند قبول کنند تا ابد هم نخواهند
    با چشم می بینند ولی به چشمشان ایمان ندارند
    انسان موجودی فراتر از علوم طبیعی است قدرتهای انسان بسیار فراتر از قوانین نیوتون و ... است نگاهی به حرکات استادان شائولین بیاندازید نگاهی به قدرتهای جاوگران مکزیکی بیاندازید . جدا شدن تن - از بدن جلوی چشم هزاران اسنان - از بین بردن مجسمه آزادی بطوری که رادار نشون نده عزیز من عقلم خوب چیزیه این که کفتر و طناب نیست صحبت هزاران تن وزنه - دوست عزیز اینها قدرتهای خارق العاده انسانه نه چشم بندی

    پاسخحذف
  7. عزیزان
    اگه واقعا به انسان بودن خودتون ایمان داشته باشید متوجه میشید که چرا ما رو اشرف مخلوقات مینامند
    خداوند به انسانها حتی قدرت خلق کردن هم داده
    شایدبرای بعضی ها باور کردنش مشکل باشه انجام این چنین کارهایی _سعی نکنید به دنبال تحلیل و دادن نظریه برای رد کردن کارهای خارق الاده باشید
    بهتره خودتونو و نیرویی که خداوند در وجودتون نهاده رو بشناسید تا لا اقلش تو زندگیتون به موفقیت دست پیدا کنید
    همین که این فرد سعی در نشون دادن قدرت ذهن انسان داره و با انجام این کارها ادمو کلی روحیه میده خودش کلی تقدیر داره بهتر از دزدی یا شیادیه
    حالا راست یا دروغش چه سودی به حال شما داره عوض این که دنبال گرفتن نقطه ضعف های دیگران باشی بهتره ایراد خودتو برطرف کنی
    یا حق

    پاسخحذف
  8. دوستان اینا همش شعبدس
    اگر راست میگه چرا موقع پرواز از داخل یک لوله ردش نکردن
    چرا موقع پرواز یک تماشا چی رو صدا نزد بیاد چک کنه طنابی هست یا نه
    یکم اگر به مغزتون فشار بیارید میفمید که ایناهمش کشکه

    پاسخحذف
  9. سلام
    سوال من اینه که آیا شما واقعا مطمئنید؟؟؟
    آخه بعضی آدمها هستن که دارای نیروهای خارق العاده اند.
    برای این حرفم هم دلیل دارم دلیلم هم کارهای دیگه ی دیوید کاپرفیلده . مثلا روی آب راه رفتن یا نصف کردن اون زن یا خوندن ذهن آدمها (بازی ورق) . در ضمن میتونم بپرسم شما این اطلاعات رو از کجا به دست آوردید و یک سوال دیگه میشه اسم وسایت یا آدرس چند تا از اون شرکتها رو به ما هم بگید تابدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  10. با همه‌ي احترامي كه براتون قائلم:اگه فيلمو تا آخر ديده باشيد مي‌بينيد كه خارج از سالن و توي فضاي باز هم پرواز مي‌كنه،اصلا اگه با ريسمان باشه منم مي رم يه كليپ مي‌سازم!خوداييش خودم خيلي ديويدو دوست ندارم اما راضيم نيستم ماهايي كه چون خودمون نمي تونيم، بگيم كسي نمي‌تونه.لب كلام انسان داراي روحه و روح از خداست و خدا بر هر چيزي تواناست.

    پاسخحذف
  11. راز کار همان بود که توضیح داده شد اگر دیوید ایرانی بود باز هم از او طرفداری میکردید.

    پاسخحذف
  12. اگر دیوید از دیوار رد شده باشد چرا لباسش خاکی نشد رمز این کارهای چندین سال است که گفته شده است مجله همشری سرنخ عبور از دیوار وجسمه آزادی را توضیح داده

    پاسخحذف
  13. همتون سر کارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  14. میشه جریان کمربندو بگی دوست عزیز؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  15. دوست خوبم شاید تحلیلی که کردی خیلی ابتدایی بود حتی اگه دیوید کلکی که هم تو کارش باشه تحلیلش اینقدر بچه گونه نیست

    پاسخحذف
  16. همون طوري كه دوستان گفتن رد شدن از ديوار چين چي؟
    نكنه اونم طنابه؟
    اينو علم ثابت كرده كه انسانها قدرتي ماواي طبيعي دارند ولي نميدونن چطوري ازش استفاده كنن!!!
    ولي باور كن اگه همهي اينا تردستي باشه تحليل تو خيلي ضايع بود!
    من باور دارم چون به جز ديود بازم آدمايي رو ميشناسم كه از اين قدرتها كمتر يا بيشتر دارن.

    پاسخحذف
  17. بی خیال بخدا ...
    رد شدن از دیوار کیلویی چند ...
    طرف میره توو پله ها قایم میشه .

    راز غیب کردن اجسام چطوریه بچه ها ؟

    پاسخحذف
  18. همه چیز تو دنیا سیر تکاملی داره الا خدا
    بزرگ ترین راز ها کوچک ترین و ساده ترین حقه ها رو داره...


    خود را دریاب تا خدا(خودا)را در خود دریابی

    پاسخحذف
  19. میشه بگی اولا این طناب تو کدوم بخش فضایی کاربرد داره ؟دوما نصف کردنشو چیمیگی؟سوما رد شدن از دیوار چین؟بد نیست یه سرچی راجع به دیوید بکنی و راجع به جادو و ....
    اگه جوابشو داشتی بده.
    siavasha24@gmail.com

    پاسخحذف
  20. من از دوستان نزدیک دیویدهستم و او واقعا دارای نیروی عجیبی است که بعضی هاازاو بعنوان یکی از عجایب هفت گانه یاد کرده اند.

    پاسخحذف
  21. چون كه شما هيچ كدوم يه منبع قابل اعتماد نداريد نمي شود در موردش حتمي حرف زد و جادوگري وجود دارد ونمي شود انگار كرد ولي جادوگر بودن يا تر دست بودن ديويد را نمي توان به طور حتمي قبول داشت

    پاسخحذف
  22. جناب آقای محترم.ما اصلا بگوییم این پرواز کردن تردستی و از اینجور چیز ها بوده ولی تردستی ای برای رد کردن دست از وسط بدن یک سیاه پوست وجود داره؟اگه وقعا چنین چیزی هست خوشحال می شم از راز اون برام پرده برداری کنی.

    پاسخحذف
  23. من مطمئن شدم تمام کارهای دیوید حقیقت داره چون من بعد از کلی تمرین الان می تونم درب اطاقم را با حرکت دست و با تمرکز مغز تکون بدم و به هر جا دلم خواست هدایتش کنم

    پاسخحذف
  24. صد رحمت به بهروز خالی بند

    پاسخحذف
  25. من کسی رو دیدم که می گفت پشت دیوار چه خبره خودم دیدم.
    مگه شما قران رو ندیدید که به جادو مهر تایید زده.
    ممثلا عصای حضرت موسی

    پاسخحذف
  26. دوستان حرف همه یه جورایی درسته.اما کاش یه این کاره با دلایل و مستندات می تونست واسمون روشن کنه که کارای دیوید سحر یا تر دستی یا حقه یا نیرو؟

    پاسخحذف
  27. دیوید کاپرفیلد جن داره

    پاسخحذف
  28. بچه ها اگه همش فقط فیلم باشه چی؟ اگا تماشاچیها هم بخشی از فیلم باشن چی؟

    پاسخحذف
  29. این که همه فیلم هست درسته

    پاسخحذف
  30. سلام دوستان
    در ماهواره ترک ست یه کانال است به اسم akili tv که اکثرا بعضی مواقع شبها حقه های شعبده بازان را نشون میده و نحوه بریده شدن توسط اره یا رد شدن ازدیوار چین رو خیلی خوب و با نشون دادن نحوه خمل کرد یاد میده کلا تردستیه ولی ممکنه بعضی از کاراشون رو از طریق تمرکز انجام بدن

    پاسخحذف
  31. بابا جمع کنین این مسخره بازیارو...اگه همچین ادمی با این همه کاره خارق العاده وجود داشت امریکای ها تمامه جهانو باهاش اشغال میکردن.تازه از قوم یهودم هست.حداقل به یهودیا کمک میکرد که فلستینو کامل تصرف کنن.پس همش چرتو پرتو بازار گرمکنیهmani.rabinson

    پاسخحذف
  32. فراموش نكنيد كه ايشون يك تردسته البته راجع به اون دوستي كه گفتند چطور دستشو از بدن يه آدم رد مي كنه من اين فيلمو خيلي آهسته نگاه كردم يك حقه خيلي بچگانه همزمان با ضربه اي كه كاپرفيلد به پشت طرف مي زنه يه دست ژله اي كه قابل جمع شدنه از روي لباس طرف بيرون مي زنه يا مثلا را رفتنش روي آب توسط يك ماده اي هستش كه با ماليدن اون روي هر شي اي تا 500 كيلو روي آب نگهش مي داره و تو صنعت كشتيراني ازش استفاده مي شه

    پاسخحذف
  33. همه این نمایشات تردستی است
    هیچ جن یا روحی برای این اعمال وجود ندارد
    هیچ چیز به حز چشم بندی یعنی فریب ذهن و چشم بیننده
    برای درک بیشتر می توانید به سایتهای شعبده بازی مراجعه کنید
    راز رد شدن از دیوار چین هم فقط در مخفی شدن درپله های زیر محل عبور از دیوار است

    پاسخحذف
  34. در اینکه انسان دارای قدرتهای فراطبیعی هست شکی نیست.نمونه بارز ان حضرت سلیمان.اما این مطلب که ممکن است این کارها ساختگی باشد نیز وجود دارد.ولی اکر رد شدن از دیوار چین یا دو نیم کردن بدن ساختگی هم باشد بطوریکه حتی سالها بعد به راز آنها پی برده شود خود کاری بزرگ و عجیب و ناشی از منحصر بودن دیوید یا به تعمیم آن توانایی انسان در انجام کارهای شگفت انگیز بشمار میرود

    پاسخحذف
  35. من نظرم اینه که دیوید موکل (جن) داره.یهودیا به مراتب از بقیه قومها در زمینه علوم غریبه قوی ترند.اوناازاسرار کابالا استفاده میکنندکه اکثرا بلک مجیکن .من خودم با کسی در ارتباطم که میتونه جسمی روزیره یک پوشش غیب و در جایی دیگه ظاهر کنه . میگن مشت نمونه خرواره . وقتی این کار انجام شدنیه پس یه ناو جنگیم میتونه از سواحل آمریکا غیب و در یک لحظه در اقیانوس هند ظاهر بشه .لازما بدونین که الان آمریکا و ناسا به جدیت روی کنترل و استفاده از قدرت موجودات غیر ارگانیک داره کار میکنن .اگه اون(دیوید) برای پروازش بحواد از ریسمان استفاده کنه بدن اون باید لنبر بندازه شما خودت تصور کن .. حرکت اون خیلی نرمه و هیچ فشاری به بدنش نمیاد در صورتی که اگه با طناب باشه اون برای تعادل خودش باید فشار زیادی رو به عضلات کمرش وارد کنه و مشخص میشه که بسیار بعیده. .

    پاسخحذف
  36. اگه حقه است اگه نیروی ماورا طبیعه داره اگه جادوگره یا هر چیز دیگهای تو کارش فوق العاده است دمش گرم

    پاسخحذف
  37. فقط می خوام بدونم چطوری غیب می شه و سر از یه جای دیگه در می یاره آیا این هم تردستی است

    پاسخحذف
  38. اگه بری معارف تاریخ جهان نگاه کنی میفهمی که کار دیوید تر دستی نیست بد نیست مستند(secret)راز نگاه کنی میفهمی که انسان قادر هر کاری هست

    پاسخحذف
  39. کل این مطالبی که گفتی چرت و پرته زیرا اکر به سایتی که این مطالب را گرفتی نگاه کنی می بینی که
    بایت شیطان پرستاس و اونا می خواهند دیوید را بدنام کنند

    پاسخحذف
  40. چيزهايي كه نوشتي حماقت محضه... لطف كن درباره چيزي كه نميدوني مطالعه كن به جاي اين كه سعي كني با دلايل تكراري كه شنيدي توجيهشون كني..

    پاسخحذف
  41. سلام به جمیع دوستان
    قبل از هر چیز نظر خودمو درباره دیوید بگم
    من تمام کاراشو قبول دارم براشم تا دلت بخواد دلایل منطقی نه احساسی دارم
    چون من خودم یه جادویی بود که از طریق یه آشنا به من یاد داد که اگر اونو نمیدیدم اینا رو باور نمیکردم
    حالا اگه دوست داری جادو رو بدونین و مات ومبهوت بشید کارایی رو که میگم انجام بدید به خدایی که الان شاهده حیرت زده میشید از قدرت کلمات
    برای این کار به 4 نفر احتیاج دارید که با خودتون بشه پنج نفر بعد یه نفر که از همه سنگینتره
    رو زمین به پشت میخوابه بهد دونفر این طرف بدنش میشینن رو زانوها ودو نفر طرف دیگه
    بعد حالا سعی کنید هر کدومتون با قرار دادن انگشتان سبابه ووسط هر دو دست طرف رو بلند کنید
    میبینید که نمیتونید یا اگه بتونید خیلی کم از زمین بلند میشه
    حالا نوبت خواندن ورده که با خواندن ان توسط چهار نفر بدون هیچ تلاشی فرد مورد نظر تا ارتفاع حد اقل یک و نیم الا دو متر بلند میشه و با خواندن یه وردی دوباره به زمین میاد اگه باور ندارین امتحان کنید اگه وردها رو میخواید و سایر جزییات از طریق ای ایمیل تماس داشته باش
    مطمئن باش پشیمون نمیشی و تا اخر عمرت یادت میمونه
    SOLIMANI_MOGTABA@YAHOO.COM

    پاسخحذف
  42. سلام به دوستان

    همه ی کارهای دیوید در نهایت هنرمندی هستند ولی همه از قبل طراحی شده بوسیله ی بهترین طراحان تردستی دنیا هستند . درواقع دیوید فقط یک بازیگر هستش که نمایشنامه رو به خوبی اجرا می کنه .

    اگه سری به سایتهای مختلف انگلیسی بزنید می تونید با طراحان کارهای دیوید کاپرفیلد اشنا بشید و لطفا این قدر تاکید بر قدرت روحی اون نکنید .

    موسسه ای هست در آمریکا که به کسی که قدرت روحیش رو ثابت کنه تا چند میلیون دلار جایزه می ده و لطفا اگه کسی این قدرت رو داره بره خودش رو به اونها معرفی کنه و کلی پول به جیب بزنه

    جالبه بدونید که تا به حال هیچ کسی نتونسته قدرت روحیش رو اثبات کنه و همه ی آزمایشهای مدعیان تا به حال با شکست مواجه شده اند .

    پاسخحذف
  43. انسان هر کاری می تونه بکنه همون طور که حضرت مریم بر روی آب راه رفت

    پاسخحذف
  44. وای وای چه بچه های بابا شما مگه فضولید که درباره این فرد عزیز بحث میکنید هرکاری میکنه به خودش مربوطه برید خونه هاتون بقیه رو هم به فکر نندازید
    tarane

    پاسخحذف
  45. سلام. بچه ها امیدوارم همه خدا رو قبول داشته باشید . درسته که انسان ها قدرت های خارق العاده دارند. اما زمانی میتونند ازش استفاده کنند که خدا این اجازه رو بده . مثل حضرت موسی که پیغمبر خدا بوده و هست . اگه قرار بر این باشه که هر انسانی بتونه از این قدرتش استفاده کنه که همه پیغوبر میشن .خدا هیچوقت در قرآن به وجود جادو اشاره نکرده . خدا اگه این اجازه رو به برگزیدگانش روی زمین داده فقط برای این بوده که همه به وجود و اذنه خدهوند آگاه بشن و نام این ها را معجزه گذاشته نه جادو و تردستی و شعبده بازی . درسته که ما روح داریم و روح هم از خداست اما این به این معنی نیست که میتوانیم کارهای خدایی بکنیم . مگه غیر از اینه که خدا هروقت بخواد روحمون رو ازمون میگیره ؟! پس هروقت هم که بخاد اجازه ی استفاده از قدرت های روحی بالا رو به ما میده .

    پاسخحذف
  46. دوستان امریکا میخواد شیعه روی زمین نباشه . به همین دلیل با پرورش انسان هایی مثل دیوید و آموزش تردستی هایی به آنها میخواد بگه خدایی نیست و هر کس به تنهایی میتواند خدای خود باشد . به طور مثال فیلم x_men که نشان دهنده ی آدم هایی خارق العاده هست . آمریکا اول این فیلمارو میسازه به اسمه تخیلی بعد با آوردن دیوید و شعبده بازیهاش میگه میتونه این فیلما واقعیت هم داشته باشه . اگه کارهای دیوید واقعی بود اطمینان داشته باشید خدا از داشتن همچین بنده ای غافل نمیشد و یک لقب مثل پیامبر یا امام بهش میداد .

    پاسخحذف
  47. این سه
    تا نظر پشت سرهم مال من بود اگه خواسید خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا شیم . این id من : singel4ever.mp94@yahoo.com منتظرم .

    پاسخحذف
  48. سلام دوستان
    من کل نظرات شما رو خوندم. به نظر من کارهای دیوید کاملا واقعی هستند.چرا؟ الان میگم, اگه شما یه سری به معبد سائولین چین بزنید می بینید در بعضی جاهای معبد جای پاهای راهب ها معبد روی سنگ مونده است. به طری که سنگ هارو له کرده. اما نکته اصلی اینجاست که این راهب ها با تمرین زیاد به این درجه رسیده اند.

    در بعضی از جاهای جهان انسانهایی دیده شده اند که بدون هیچ گونه تمرینی قادر به کارهای عجیب مثل بلند کردن اشیاء از روی زمین هستند. دیوید کاپر فیلد هم یکی از همین آدمها با قدرت عجیب است که وقتی به قدرت خودش پی برده است به فکر تقویت کردن آن افتاده است و موفق هم شده است.
    در این که دیوید این قدرت را دارد شکی نیست ام این که این قدرتها از کجا ناشی میشود؟ جن در کار است یانه؟ و ... شاید حتی خود دیوید هم نداند. اون فقظ میدونه که همچین قدرتی رو داره و از اون استفاده میکنه.

    اگه نظر یا هرگونه سوال داشتید ایمیل من:
    mohsenabdollahi90@gmail.com

    پاسخحذف
  49. kasi ke hamchin ghodrathai dashte bashe ta alan bayad donyaro taskhir mikard na inke harchandyebar ye namayesh baraye avami mesle shoma ejra kone .bye

    پاسخحذف
  50. بسیاری از کارهای دیوید کاپرفیلد توسط کسان دیگری طراحی می شود و فقط به وسیله ی او اجرا می گردد .

    دیوید کاپرفیلد فقط یک بازیگر است دوستان

    برای اطلاعات بیشتر به ویکیپدیاانگلیسی هم می تونید مراجعه کنید

    پاسخحذف
  51. دمش گرم
    مطمئنم همه کاراش واقعیه

    پاسخحذف
  52. دقیقا قدرته ماوراییه
    قبلا تو زمینه ابر سایکیک کار کردم..قدرتهای انسان وحشتناکه
    دیوید تنها نیست
    CIAبه داشتن 200000ابر سایکیک اعتراف کرده
    پس صرفا داشتن این نیرو باعث به فکر افتادن تسخیر دنیا نمیشه(در جواب فینگلیش نویس)
    با نیروی درون حتی میشه آب و هوای محیطو تغییر داد قبلا ازین کارا میکردم
    قدرت انسان فوق العاده س حتی تواناییه خلق مخلوقاته دیگرو داره
    چون ما موجودات خدایی هستیم

    پاسخحذف
  53. موسسه جيمز رندي در آمريكا يك ميليون دلار به هر كس كه بتواند عملي متافيزيكي را در شرايط علمي و آزمايشگاهي انجام دهد جايزه مي دهد . اين موسسه در 1996 تاسيس شده و تا كنون يك نفر هم موفق به بردن اين جايزه نشده .اگر كسي واقعا فكر مي كند مي تواند اين كارها را با قدرت ذهن،روح و يا هر قدرت متافيزيكي انجام دهد برود و جايزه را بگيرد و اگر هم به پول احتياج ندارد آن را بين فقرا تقسيم كند

    پاسخحذف
  54. دوستان عزیز
    مطمئن باشید چنین قدرت هایی وجود ندارد.
    ولی باید گفت که کسانی همانند کاپرفیل واقعاً کار خود را در زمینه تردستی خوب انجام می دهند .
    کسانی که با دیدن این صحنه ها احساس وجود یک نیروی خارق العاده را در شخص تردست دارند ، فقط کافیست لحظه ای خود را با داشتن چنین نیرویی تصور کنند!! آیا فکر نمی کنید که چرا باید این انرژی کمیاب خود را صرف این چنین بازی هائی بکنید ؟ آیا شما با داشتن چنین نیروئی .......؟
    هیج جیز زیباتر از دانستن و کشف حقیقت نیست ! آنچه را که می بینید با توجه به عقایدتان نپذیرید ! کمی فکر کنید ، تامل کنید ، تحقیق کنید .
    امیدوارم که دوستان عزیز همیشه دنیای خود را با روشنی و زیبا ببینند نه با ترس و ابهام !
    روزگارتان خوش باد

    پاسخحذف
  55. دوست گرامی وقتی شخصی به خوبی بر تمرکزخود مسلط باشد هرکاری ساخته است.تمامی کارهای دیوید را دیده ای؟غیب کردن هواپیما نصف کردن زنی از وسط در طبیعت یابلند کردن هواپیما؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  56. آن دوستی که نوشته سیا به داشتن 200000 هزار سایکیک (یعنی حدود یک در صد کل جمعیت آمریکا)اعتراف کرده خودش کلاهش را غازی کند . من در سایت وزارت دفاع آمریکاجستجو کردم تعداد کل ماموران سیا این قدر نیست . اگر این چنین بود فکر میکنید باید چند درصد آمریکا سایکیک باشند که حدود یک در صد کل آنها فقط در سیاکار کنند؟با توجه به تعداد ماموران سیاتقریبا همه جمعیت آمریکا می باید سایکیک باشند . ضمن اینکه هر جه جستجو کردم منبع خبر این دوستمون را پیدا نکردم .لطفا بنویس کدام مقام سیا به داشتن 200000 سایکیک اعتراف کرده . اگر به سایت رسمی دیوید کاپرفیلد مراجعه کنید خواهید دید که خود این بابا هم اعتراف می کند که همه این کارها را با برنامه ریزی باند مدت و کمک یک تیم طراحی انجام می دهد نه با قدرت ذهن یا روح

    پاسخحذف
  57. ناپدید کردن هواپیما و عبور از دیوار چین و یا ناپدید کردن مجسمه آزادی و یا جابجایی احرام مصر تکلیفش چی میشه؟

    پاسخحذف
  58. سلام
    نمی دونم کتاب جهان هولوگرافیکو خوندین یا نه.پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش.
    به نظر من تمام کارای اقای دیوید نشون دهنده ی هولوگرافیکی بودن جهانه.

    پاسخحذف
  59. من در مورد کارهای دیوید و واقعی بودن یا نبودنش نظری نمیدم چون مطمین نیستم ولی با عرض معذرت از دوست وبلاگ نویس باید بگم که ذهن یک انسان تا چه حد باید کودک باشه که برای پرواز نرم و پر از انعطاف دیوید توجیهی مثل اتصال به دو تا طناب مافوق ظریف و حرکت یه جرثقیل (احتمالا غول پیکر) بیاره حتما توجیح قویتر و منطقیتری وجود داره عزیز

    پاسخحذف
  60. بشرهميشه به دنبال حقيقت ميگردد وحقيقت يعني جوابي منطقي براي كارهايي كه ما انجام ميدهيم

    پاسخحذف
  61. ببینم واقعاحرفایی که زدی درسته.یعنی طنابا و ای رو می گم یا الکی از خودت می گی.من واقا نمیدونم ولی تا یک حدی به کاراش اعتقاد دارم. ولی بچه هام رست می گن اگه اینطوری بود تا حالا دنیا رو تسخیر می کرد. اگه کسی حرف مستدلی دارد لطفا به من هم ایمیل بزنه ممنون.e-mail:anna.patter@yahoo.com

    پاسخحذف
  62. سلام بچه ها من اکثر مطالبی راکه نوشته بودیدو خوندم بعضیاش جالب بودن بعضیاش بی ربط بودن بعضیهاش هم واقعی بودن ولی نظر من اینه که این اقا با جن ها در ارتباط هستش و قار به کنترل کردن انهاست به کمک جن هاست که میتونه این کارهایه خیلی زیبارو انجام بدده.... فحشم ندینا فقط نظرمو گفتم..............

    پاسخحذف
  63. آقا جان چرا خودتونو گول میزنید وقتی خودش می گه همه این کارها را با برنامه ریزی بلندمدت انجام می ده چرا اصرار دارید که همه چیز را به کارهای ماوراالطبیعه ربط دهید. چون دوست دارید که این طوری باشه و براتون سخته که به خودتون بقبولونید همه رویاهاتون پوچه .اما واقعیت اینه که هست کافیه به سایت رسمی دیوید برید و واقعیت را بخوانید

    پاسخحذف
  64. تمام کارای اقای دیوید کاپرفیل واقعیه

    پاسخحذف
  65. اقای دیوید واسه خودش جونوریه

    پاسخحذف
  66. بسیاری از کارهای دیوید کاپرفیلد توسط کسان دیگری طراحی می شود و فقط به وسیله ی او اجرا می گردد .

    دیوید کاپرفیلد فقط یک بازیگر است دوستان

    پاسخحذف
  67. اول بگم هر کسی که امده اینجا و نظر داده قطعا دنبال اینجور مطلبی بوده که چیزی دستگیرش بشه.مثل خود من. واقعیت اینه که این برای هر انسانی خالی از هیجان نیست و حالتهای خاص روانی در وجود انسان هست که به سمت ماوراطبیعه کشش پیدا میکنه.
    ولی واقعا به حال اونهایی که به جن و اراجیفی مثله معجزه و .. اعتقاد دارن تاسف میخورم.اینو از ته دل میگم.اگر هم این کارها حقیقی باشه به قدرت ذهن ادم بر میگرده.همونطور که اگر شخصی امروزی در500 سال پیش با این تشکیلات امروز میبود میگفتن معجزس ولی با پیشرفت علم این مسایل از ناشناخته به شناخته شده تبدیل میشه. عجله نکنید این قضایا هم در اینده نزدیک روشن میشه.شاید هم فرمولی براش پیدا کنن که همه بتونن استفاده کنن و ادم زیاده خواه بتونه مثله پشه پرواز کنه و یا مثله گوز تو هوا ناپدید بشه من که علاقه ای ندارم.شما اگه دوست دارید پس صبر کنید

    پاسخحذف
  68. سلام دوستان
    لطفا معجزه را با شعبده بازی اشتباه نگیرید!!!
    است و درست است اگر پیامبران معجزه داشته اند همه به اذن خداوند بوده است و هیچ پیامبری از خود قدرتی ماورا طبیعه نداشته بلکه واسطه ای بوده برای نشان دادن قدرت خداوند به مردم.
    بله انجام کارهای خارقالعاده ممکن که برخی از عالمان با تقرب به خداوند به این مقام رسیده اند ولی فراموش نکنیم که:
    1 این افراد قدرت خود را از خداوند میگیرند و از خود قدرتی ندارند.
    2 کسانی که به چنین درجاتی نایل میشوند هیچوقت انجام چنین کارهایی را برای کسی فاش نمی کنند و معمولا بعد از مرگشان این اسرار فاش میشود.
    حال چیزی که مشخص است این است که شعبده بازان غربی از راه دین و تقرب به خداوند این امور را انجام نمی دهند.
    لازم است بیشتر تفکر کنیم تا متوجه باشیم.

    پاسخحذف
  69. فکر کنید الان سال 1255 ه ق و شما تو این سال زندگی میکنید.
    حالا آقای گراهامبل وسیله ای اختراع کرده که صدا رو از جایی به جای دیگه میفرسته و به هیچکس این رو نگفته حالا پنجاه تا آدم دورو ور خودش جمع میکنه و یکیو میفرسته 500 متر انورتر و با مثلا قدرت ذهنش و یکم ورد و دری وری که میخونه صدای کسیکه کنارش واستاده رو واسه اون یارو 500 متر انورتر میفرسته.
    دیوید هم با خلاقیت هاش و به قولی فیتیله پیچ کردن چشم ما از عقلمون هممونو سر کار گذاشته.

    پاسخحذف
  70. من کارندارم با دیوید .ولی فکر میکنم اگر انسانی به این درجه از تکامل برسد که بتواند حتی یک معجزه کوچک انجام بده هیچ وقت نمیایید جار بزنه که من این کار را میکنم یا این کار را بلدم چون کسی که باید بدونه میدونه و وقتی کسی با خدای خودش یکی بشه یکجور دیگه به دنیا نگاه میکنه و غیره تازه از خواب بیدار میشه خوابی که من و شما درونش هستیم و دنیا زندگی براش بی ارزش میشه تازه میفهمه که بابا من جسم نیستم یک یک روح لطیف هستم که خداوند به امانت به درونش دمیده و با روح اصلی خودش یکی میشه که انشالله همه ما به این درجه برسیم.

    پاسخحذف
  71. تو کل این نظرها که دوستان داده بودن یک نظر واقعا جالب بود و باید به همون دوستم بگم که، دوست عزیز همه اینهایی که اینطور از معجزه و قرآن و پیامبران و جن و قدرت انسان و فلان و فلان حرف میزنن هیچ چیز درباره تاریخ انبیا نمیدونن و شرط میبندم یکیشون هم قران رو به فارسی یکبار کامل نخونده و هر چیز که تو ذهن همه ماست یک مشت روزه خونیه امیدوارم روزی برسه که وقتی قراره درباره یک چیز علمی بحث بشه دیگه کسی روزه خونی نکنه و اگر دلیلی داره بگه.

    پاسخحذف
  72. البته از اون دوستی هم که درباره این کار دیوید توضیح دادن و فیلمهاشو گذاشتن واقعا ممنونم

    پاسخحذف
  73. یه چند سال پیش همه از اشیاء نورانی که در فضای گشورمون داشتن واسه خودشون می چرخیدن حرف می زدند بعدن معلوم شد مال آمریکاست که تکنلژی اون دست هیچ کشوری نیست.زمان شاه اونا داشتن واسه ما نیروگاه می زدند.در اینکه علم و ظرز فکر ما پایین تر از اوناست شکی نیست.اما سوال اینجاست که اونا این همه علم را در این مدت کم که ما با این قدمت نتونستم به دست بیارم از کجا اوردن.؟
    اصلا شما می دونستید که بوش اوباما دیوید کاپر فیلد ....و افراد بزرگ آمریکا و صاهبان علم باهم از یک خانوادن آره ریشه همشون یکیه.این سواله که جوابش به اسرائیل و جواب سوال چرا فلسطین بر می گرده.

    پاسخحذف
  74. چقدر فکر کردی این چیزارو فهمیدی؟زیاد به ذهنت فشار نیار تو چی درک میکنی نیروی درون یعنی چه اونقدر دروغ شنیدی همه چیزو دروغ میبینی عینکتو عوض کن حالا زوده برات در باره دیوید کاپرفیلد نظر بدی دکتر

    پاسخحذف
  75. سلام من جف آدامز هستم در 4 برنامه ديويد شركت كرده ام و از نزديك هم با ايشان ملاقات داشته ام از ايشان راجع به پروازش پرسيدم به نكته ي ريسمان مخفي اشاره كرد و ديوار چين هم خطاي ديد در دوربين بوده است . در ضمن ديويد در نزد من شعور مردم را مسخره كرد و گفت من از جهالت مردم استفاده مي كنم.با تشكر

    پاسخحذف
  76. همه ی کارهای دیوید کاپرفیلد تردستی است و توسط طراحان دیگری آماده می شوند.

    دانش شعبده بازی آنقدر پیشرفت کرده که توان واقعیت و توهم را از بیننده می گیرد .

    کسانی که اصرار بر نیروی درونی دیوید کاپرفیلد دارند می توانند در همین حالت حماقت بگیرند بخوابند .

    پاسخحذف
  77. کاپرفیلد میتونه برای لحظاتی منو به رویاهای دست نیافتنی برسونه و از زندگی و مصیبتهاش فارغم کنه

    شاید کاراش مثل طنز باشه
    آمیزه ای از واقعیتها و اغراقها

    پاسخحذف
  78. کسشر نگو.هیچکدوم از این تردستها،حتی اون کیری آنجل،به پای کاپرفیلد نمیرسن.99% کارهای کاپرفیلد،واقعیه.

    پاسخحذف
  79. این دیوید کاپرفیلد همون خرضو خانه...
    لا قوة الا بالله...
    اگه به خدا و کلامش ایمان دارید دیوید کاپرفیلد و امثال اون و حرفاشون و شعبده بازیاشون دروغه...
    اما این حق و راست آیات قرآن...
    اونجایی که جادوگرا زمان حضرت موسی جادو میکردن در قرآن فرموده که خیال میکردی که طنابهاشون حرکت میکنه یعنی خیال میکردی و واقعی نبوده و زمانی که خدا به حضرت موسی امر کرد عصاشو بندازه و به امر خدا مکر و جادوی جادوگرا باطل شد خود جادوگرا سجده کردن و به خدا ایمان اوردن و از دروغاشون توبه کردن.....
    (و ما انتم بمعجزین فی الارض و لا فی السماء و مالکم من دون الله من ولی و لا نصیر)
    شما هیچ قدرتی در آسمانها ندارید و نه در زمین و برای شما به غیر از الله هیچ ولی و هیچ یاری کننده ای نیست....
    خلق الانسان ضعیف...
    انسان ضعیف خلق شده...

    در ضمن هیچ پیامبری هیچ قدرتی نداشته و معجزات فقط از جانب خداست و به قدرت خداست...پیامبران فقط پیامرسانند و ترساننده و بشارت دهنده هستند...
    ((و هیچ پیامبری نمیتواند که معجزه ای آورد مگر به اذن الله(خدا)...))
    بدانید و آگاه باشید هیچ قوت و قدرتی به جز قدرت خدا نیست...و هیچ کسی نمیتونه این کارا رو انجام بده...و پیامبران را هم خود خدا برگزیده و فرستاده که وجود خودشو اثبات کنه و به ما یاد بده تا خودشو بپرستیم...
    همونطور که در قرآن گفته:در مورد پیامبر:
    قل انا بشر مثلکم...
    بگو من بشری مثل شما هستم....
    بگو اگر من غیب میدانستم پیوسته بر خیر خود میافزودم و به من زیانی نمیرسید...
    بدانید که فقط یک خدا هست و فقط یک قدرت هست و فقط یک توانا هست و هیچ اتفاقی نمی افته و برگی از درخت نمی افته مگر به اذن او...الله(خدا) پروردگار و خالق جهانیان.....

    پاسخحذف
  80. بابا تو فيلم غيب شدن مجسمه ازادي اين سالني كه مردم توش بودن جابه جا ميشده و نمايي از ان طرف اقيانوس را نشان ميدادة(فيلم را ببينين).و فقط مردم تو سالن اينطور فكر ميكردن در حالي كه بقيه مردم نيويورك اي احساسو نداشتن.
    امان إز اين مردم خرافاتي،والا خدا بة رسولشم اين قدرتو نداده بود كه بتونن اجسامي به اون اندازه رو غيب كنن.دلزم من اين مطلبو از سايتي كه كارشناسها اين قضيه را تحليل كردن برداشتم .

    پاسخحذف
  81. سلام من آنتونی برگر هستم.من مدیر اجرایی برنامه های کاپرفیلد هستم تمام کارهای ایشان مذحک و حقه است.با تشکر

    پاسخحذف
  82. منم فیلمی رو دیدم که کارهای آقای کاپرفیلد رو رونمایی کرده . همشون حقه هستند . مثلا دیوار چین با نورپردازی انجام میشه . اگه واقعا آقای دیوید کاپرفیلد میتونه از دیوار چین رد بشه ، بدون استفاده از پرده این کار رو بکنه . پرده زده میشه که بیننده از راز این کلک سر در نیاره .

    پاسخحذف
  83. دوستان عزیز کسانی که بت ریاضت کشیدن زیاد به این توانایی میرسند که بتوانند چنین کارهای خارقالعاده ای انجام بدهند قسم یاد میکنند که هیچ وقت در از قدرت خود در راستای اهداف انسانی استفاده نکنند

    پاسخحذف
  84. زیباترین جمله هایی که تو عمرم شنیدم:
    1- آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی ...

    2- اگه به بچه ای که تو رحم قرار داره بگین "اقیانوس"، میگه کدوم اقیانوس! در دنیا اقیانوسی وجود نداره، دنیا همینیه که اطراف منه و من حس میکنم و میبینم!

    چیزی رو که تاحالا ندیدید، حس نکردید و ...، منکرش نشین، علم پایان نداره.

    500 سال پیش (قبل از اعلام جهانی گالیه مبنی بر گرد بودن زمین)، چند نفر باور داشتن، اگه از یه جهتی رو زمین بری، از پشت سر برمیگردی؟!

    الان خیلی ساده هستش، چون علمش رو داریم.

    فکرشوکن، اونموقع با شنیدن این حرف، آدمها میزدن زیر خنده، چهارتا نصبت هم به گوینده میدادن!

    الان چند نفر باور دارن اگه از یه جهتی به سمت آسمون
    بریم، از سمت مخالف (از پشت سر) برمیگردیم!

    الان خیلی پیچیدست (غیرقابل تصور)، چون علمش رو نداریم!

    فکرشو کن، الان با شنیدن این حرف، هر آدم کوتاه فکری میزنه زیر خنده، چهارتا نصبت هم به گوینده میده!

    خیلی از آدمهای سطحی نگر عین همون آدمهای 500 سال پیش که علمش رو نداشتن هستن.
    ... زود میریزن بیرون!

    چیزی رو، نه رد میکنم، نه تایید.
    شما که "رد" میکنی علمش رو رفتی دنبالش؟
    حتی یکساعت، تو اینترنت!

    http://www.worldhidden.blogfa.com/post-48.aspx

    جلوی خودم گوگل ارث رو دید، رفتن تواتاق، با برونفکنی رفتن همون جایی که تو گوگل ارث بهش گفته بودیم.

    از اتاق اومدن بیرون، عین نشونه هارو که فقط ما میدونستیم، داد!!
    (جایی بود که عمرا فیزیکی رفته باشه)

    پاسخحذف
  85. دیوید کاپر فیلد۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲

    من خود دیوید کاپر فیلد هستم شما ایرانیا به غیبت کردن و حرف مفت زدن معروفید. جمع کنید این چرت و پرتاتونو دیگه! حتما باید بیام سوسکتون کنم تا دهنتون بسته شه؟ (اینارو گفتم یه ایرانی برام ترجمه کرد)

    پاسخحذف
  86. من قدرت ماورايى دارم اما استفاده نابجا بسيار زجر آوره دو روز قبل توى بعد مكانى كسانى بودم كه از نظر انسانهاى ديگه مرده محسوب ميشن.جسمتون داراى حس حركتى ضعيفى ميشه مثل اينكه وزنه اى به شما آويزونه سرتون سنگين ميشه و شما كنترلى بر او نداريد فضاى قابل ديد شما نورانى تر ميشه و دنيايى تقريبا متفاوت و نا متقارن البته قابل كنترل و غريب .هيچ ترسى نداره و مثل نوع ديدن همين دنياست.روى نفس و تمركز خود و ضربان قلب مسلط شويد يوگا و ورزشهاى آرامبخش انجام دهيداز افكارى كه آرامش شما رو صلب ميكنه دورى كنيد

    پاسخحذف
  87. سلام من سوسیس همبرگر هستمپدر دیوید دیوید خودش جنه!

    پاسخحذف
  88. آخه آخرش دختررو بفل میکنه ندیدی که دختره دستشو انداخت دور گردنه دیوید..؟؟؟؟؟

    اگه بندی طنابی چیزی باشه که گیر میگنه به دسته دختره :D

    شاس میزنیا عمو :)

    پاسخحذف