۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه

از وحشی گری شاهزاده ی اماراتی تا تحریم ایرانیها

چند روز پیش یکی از مفسران شبکه ی دویچه وله ی آلمان می گفت ایرانیها ضد یهود هستند . مطالب بسیاری در شبکه های بین المللی در مورد صدور تروریست از ایران گفته می شود . دلیل نوشتن این مطلب , مورد شکنجه ی وحشیانه یک انسان بوسیله ی شاهزاده ی اماراتی و بی تفاوتی رسانه های بین المللی است .
همیشه در اینجا برای دوستان غیر ایرانی که ملت ایران را ملتی تروریست می دانند می گویم که یک نگاه به تروریستها و ملیت آنها بیاندازید . به جرات به شما می گویم ایرانی میان آنها نمی یابید . ما قبول داریم دولت و حکومتی تروریست داریم ولی ملت ما تروریست نیستند .
شهروندان عربستان سعودی برجهای آمریکایی را منفجر کردند به تحریم بیشتر ایران دامن زدید . اردنی ها و مصریها به همراه رهبر عربستانی شان " اسامه بن لادن " القاعده را می چرخاند و همه ی خاورمیانه را به گلوله ی آتش تبدیل کرده ولی ما ایرانی ها را در صف فرودگاهها مانند حیوان از بقیه جدا می کنید .
حتی در صفوف القاعده از آلمانهای ترک تبار هم بسیار می بینید . یک شهروند ترکیه برای رضای خدا می خواست پاپ ژان پل دوم را ترور کند . ولی این ما ایرانیها هستیم که مسئول همه ی ترورهای دنیا شده ایم .
یکی دوسال پیش در خبرها به سرعت منتشر شد که یک هواپیما در خط هوایی قبرس به ترکیه ربوده شده و برخی گزارشگران بین المللی به یقین می گفتند هواپیما ربا ایرانی است تا اینکه مشخص شد هواپیماربایی کار یک شهروند ترکیه و یک سوری بوده است .
همه به ما مظنونند .
به ما می گویند ضد یهود . حتی کمی انصاف به خرج نمی دهند بگویند حکومت ضد یهود است . به پاکستان رفته ام و دیده ام تعصب مذهبی آنها چه بر سر مذاهب دیگرشان اورده است . در آنجا حکومت سعی در دوستی مذاهب دارد ( لااقل در ظاهر ) و مردم کینه ورزی می کنند و در ایران مردم سالیان است بدون نفرت در کنار هم زندگی می کنند و حکومت سعی در کاشت بذر نفرت میان مذاهب را دارد . ولی باز هم این مردم ایران هستند که به تعصب مذهبی شهرت یافته اند .
همه ی کشورهای همسایه ی ایران را دیده ام و خوب با مردمشان زیسته ام . مردم هیچ کدام همانند ایرانیها اهل تسامح نبوده اند . مردمان خاورمیانه حتی کسانی که به اروپا رفته اند و حتی نسلهای دوم و سوم شان هنوز تعصب مذهبی را با خود دارند . بررسی نسل دوم و سوم ترکیه ای تباران آلمان و پاکستانیهای انگلستان شاهدی بر این مدعاست .

ترورها را دیگران می کنند و این گوگل است که سد راه ما برای پیوست به جامعه ی مجازی جهانی می شود . دیگران را جهل و تعصب فراگرفته اما دانشجو و استاد ایرانی را باید برای یک ویزا جان به لب کنند و به او بی حرمتی کنند .
همه آنها که در ترورها نقش داشته اند عزیز جهان شده اند و ما ایرانیها منفور .
زیاد نمی توان به اروپایی ها و آمریکایی ها خرده گرفت . حکومت بی کفایت ماست که برایمان بی آبرویی به ارمغان آورده است .

متاسفانه اینها همه درد دل است . برای آمریکاییها و اروپاییها نفت عربها ارزش بیشتری دارد .

۵ نظر:

  1. بنام خدا- عرض شود خدمت دوست عزیزم که از یاد نبریم که گروهی از ایرانیان شامل دانشجویان و فعالان سیاسی و مذهبی قبل از اینکه القاعدهای وجود داشته باشد در سال 1358 با گروگان گرفتن چند ده تن از دیپلماتهای امریکایی به مدت 444 روز با زیر پا گذاشتن کلیه تعهدات بین المللی و حمایت همه جانبه ملت با تظاهراتهای پی در پی ما را بعنوان اولین نظام و ملت حامی گروگانگیری معرفی کرد که در راه اهداف خود هر گونه تعهد بین المللی را زیر پا میگذارد. در ان زمان در سازمان ملل ما با اکثریت قاطع ارای شورای امنیت محکوم شدیم و وجهه ایران در دنیا به شدت تخریب شد و بدنبال ان با حمایت همه جانبه نظام از کلیه نهضتهای ازادی خواهانه که برای رسیدن به اهدافشان دست به هر اقدام تروریستی و غیر انسانی و جنایتکارانه( با ایده هدف وسیله را توجیه میکند)می زنند خود را شریک انها در وجه جهانی نموده ایم .بعنوان مثال ایران بعنوان پدر معنوی حماس و حزب الله در جهان شناخته شده است که این خود اثر بسیار نامطلوبی در جامعه جهانی دارد.ایرانیان را در دنیا نه بعنوان تروریست که بعنوان حامی مالی تروریستها می شناسندکه این اثر خود را در دنیا و نزد بعضی ملل گذاشته است . در ایران نیز علی رغم اینکه افاغنه نقش چندانی در بزهکاریهای جامعه ایرانی ندارد ولی عامه ایرانیان انها را عامل نا امنی جامعه می دانند.

    پاسخحذف
  2. جوش نزن شیرت خوش میشه

    پاسخحذف
  3. اقای افغانی ناشناس زیادی گوه می خوری همه این وحشی بازی ها زیر سر امسال شما افغانی های وحشیه

    پاسخحذف