۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

خطر : احمدی نژاد در حال پیروزی است !

ما در حال شکست خوردنیم . رای های احمدی نژاد در شهرهای کوچک و روستاها به طرز شگفت آوری در حال افزایش است . از آنجایی که برای تهیه ی یک گزارش اجتماعی از طرف یکی از موسسات خبری خارج از ایران , مدتی است در گوشه گوشه ی ایران پرسه می زنم این واقعیت کریه را به چشم می بینم .
ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد در روستاها و شهرهای کوچک بروشورهای تبلیغاتی را به طور وسیعی انتشار داده . این بروشورها حاوی مطالبی است که برای آن قشر جامعه دلچسب است . در یکی از این بروشورها عکسهای سید محمد خاتمی در هنگام بازدید ازفرانسه است . شاید برای شما این مساله پیش پا افتاده باشد اما باید با تاسف بگویم درصد زیادی از مردم را می بینم که از تحقیری که نصیب خاتمی در فرانسه شده حرف می زنند . از مناظره ی احمدی نژاد . و اینکه او برایشان شاید یک نجات دهنده باشد .

حرفهای پوپولیستی احمدی نژاد باز هم تاثیر خود را گذاشته است .
حتی بسیاری از تحصیل کرده هایی که با آنها گفتگو کرده ام براحتی 4 سال گذشته را فراموش کرده بودند و با آب و تاب از قدرت " دکتر احمدی نژاد " صحبت می کردند .
با توجه به دیده هایم در این مدت در چندین نقطه ی ایران به شدت نصبت به نتیجه ی انتخابات ناامید هستم . کار دارد به جایی می رسد که احمدی نژاد احتیاجی به تقلب برای پیروزی نخواهد داشت . فریب نظرسنجیها را نخورید .همه ی نظر سنجیها بر اساس نظرات مردم شهرهای بزرگ است که به احتمال زیاد مشارکت حداکثری نخواهند داشت .
باید باز هم با تاسف بگویم ما حتی در کشاندن رای مردم به طرف اصلاحات هم شکست خوردیم . ملت ایران سی سال است که مرده است .
نمی دانم چطور برخی دوستان از تحریم می گفتند . ما حتی در آگاهی دادن به مردم نسبت به حیوانی همچون احمدی نژاد موفق نشدیم . فقط باید گفت در این فرصت باقیمانده همه ی سعی خود را برای کشاندن مردم به پای صندوقهای رای بکنید و گرنه احمدی نژاد با درصد زیاد ممکن است در مرحله اول حتی بدون تقلب به پیروزی برسد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر