۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

به مسئول شعبه گفتم : مرد حسابی , پس رای من به کروبی چه شد ؟!

صبح امروز برای اطلاع از برخی جزئیات به سراغ ستادهای اصلاح طلبان رفته بودم . رای های آقای کروبی برایم بسیار عجیب بود . به همراه یکی از دوستان به سراغ شعبه ای که در آن رای داده بودم رفتم . هنوز بساطشان به پا بود . از مسئول شعبه در مورد تعداد رای کاندیداها پرسیدم و گفتم رای های آقای کروبی در شعبه ی شما چقدر بود و ایشان با نهایت غرور و خوشحالی از پیروزی احمدی نژاد گفت : "در این شعبه حتی یک رای به کروبی هم نداشتیم . مردم خوب تکلیف را با اصلاح طلبان روشن کردند . " با عصبانیت به او گفتم : "مرد حسابی من در همین شعبه به کروبی رای دادم . مطمئن هستم روی برگه نوشته ام کروبی و در همین حوزه رایم را انداحته ام . خجالت نمی کشید ." مسئول شعبه با تمسخر گفت :" بروید بیرون تشنج نکنید و یکی از برادران بسیجی را سراغمان فرستاد . "چهره ی کریه برادر بسیجی نزدیکتر شد و ...

۲ نظر:

  1. دوستان چرا توجه نمی کنند همین حضور گسترده مردم در زمان تبلیغات و رای دادن گسترده آنها باعث این رسوایی بزرگ در ایران شده است. اگر مشارکت مردم گسترده نبود که افتضاح کار تا این حد بالا نمی گرفت. تمام نکته در این است که مردم از طریق مشارکت گسترده قبل از و در زمان انتخابات عملاً تقلب را اثبات کردند و اگر مشارکت بیشتر بود باز هم قوت اثبات بیشتر بود. بعلاوه اگر الآن کسی از اصلاح ناپذیر بودن نظام سخن بگوید دیگر کسی نمی تواند آن را انکار کند که آنهم نتیجه این حضور قوی و گسترده مردم است و به این ترتیب این انتخابات همه چیز را روشن و اثبات کرد. به نظر من اگر تقلب نمی شد چندان فایده ای نداشت زیرا باز مردم و دولت در همان چنبره هزار توی مخالفتها و اعمال قدرتهای نهادهای حکومتی (مانند زمان خاتمی و حتی بد تر) گرفتار می شدند و راه به جایی نمی بردند. اما اکنون دیگر همه چیز روشن شده است و حجت بر همه مردم حتی طرفداران احمدی نژاد هم تمام شده است. آ نها هم بخوبی می دانند که این نتیجه تقلب است و میتوانند تکلیف خود را با خود روشن کنند.

    پاسخحذف