۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

تحریم را با پایین کشیدن بشقابهای ماهواره ادامه دهیم !

در راستای پیشنهادهای شگفت انگیز دوستان برای تحریم BBC و اس ام اس و غیره همه را دعوت به یک تحریم انقلابی می کنم . بیایید همه با هم بشقابهای ماهواره را از خانه هایمان پایین بکشیم . این گونه دیگر BBC نمی تواند پول از رژیم جمهوری اسلامی بگیرد و صحنه های اعتراض های تهران را نشانمان دهد . ما با این کار مشت محکمی در دهان خامنه ای خواهیم زد . از آن جایی که ایرانی عادت کرده است هرچیزی را با ذلت و خاری به او بدهند بیایید همه با هم یک در خواست عمومی برای سپاه پاسداران بفرستیم و بگوییم روی کانال صدای آمریکا بهتر پارایت بیاندازد چون در بسیاری نقاط ایران به راحتی قابل دریافت است .
با پایین کشیدن بشقابهای ماهواره می توانیم به شبکه های مزدور مانند BBC و صدای آمریکا و کلی آدم دیگر در شبکه های مختلف " نه " بگوییم و خودمان را دسیتی دستی در آغوش گرم کامران نجف زاده ی نازنین بیاندازیم .

بیایید همه چیز را تحریم کنیم . بیایید مدرسه ها را تحریم کنیم و نگذاریم بچه ها به مدرسه بروند . درست است که بی سواد می مانند ولی لااقل مشت محکمی در دهان حکومت اسلامی است . بیایید خیلی چیز ها مانده تحریم کنیم . وقت نباید از دست برود . معطل نکنید .

بیایید حمام را تحیرم کنیم . بوی گند خواهیم داد ولی اداره ی آب را فلج خواهیم کرد . بیایید محکم تحریم کنیم . همه چیز را تحریم می کنیم . فرصت دارد از دست می رود . بجنبید که دارد تمام می شد .... بحنبید ...

۱ نظر:

  1. برای این ملت گوساله خیلی وقته که دیر شده. مرده رو نمی شه جز با معجزه زنده کرد. بگو خدا دوباره یکیو بفرسته !!!!!!!!!!!

    پاسخحذف