۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

تحریم ها را با در هم شکستن بشقابهای ماهواره ادامه دهیم ! ( طنز )

در راستای پیشنهادهای شگفت انگیز دوستان برای تحریم BBC و اس ام اس و غیره همه را دعوت به یک تحریم انقلابی می کنم . بیایید همه با هم بشقابهای ماهواره را از خانه هایمان پایین بکشیم . این گونه دیگر BBC نمی تواند پول از رژیم جمهوری اسلامی بگیرد و صحنه های اعتراض های تهران را نشانمان دهد .
ما با این کار مشت محکمی در دهان خامنه ای خواهیم زد . از آن جایی که ایرانی عادت کرده است هرچیزی را با ذلت و خواری به او بدهند بیایید همه با هم یک در خواست عمومی برای سپاه پاسداران بفرستیم و بگوییم روی کانال صدای آمریکا بهتر پارایت بیاندازد چون در بسیاری نقاط ایران به راحتی قابل دریافت است . با پایین کشیدن بشقابهای ماهواره می توانیم به شبکه های مزدور مانند BBC و صدای آمریکا و کلی آدم دیگر در شبکه های مختلف " نه " بگوییم و خودمان را دستی دستی در آغوش گرم کامران نجف زاده ی نازنین بیاندازیم .
بیایید همه چیز را تحریم کنیم . بیایید مدرسه ها را تحریم کنیم و نگذاریم بچه ها به مدرسه بروند . درست است که بی سواد می مانند ولی لااقل مشت محکمی در دهان حکومت اسلامی است . بیایید خیلی چیز ها مانده تحریم کنیم . وقت نباید از دست برود . معطل نکنید . بیایید حمام را تحریم کنیم . بوی گند خواهیم داد ولی اداره ی آب را فلج خواهیم کرد .
بیایید محکم تحریم کنیم . همه چیز را تحریم می کنیم . فرصت دارد از دست می رود . بجنبید که دارد تمام می شد .... بحنبید ..

۱ نظر:

  1. سلام داشتم تو اینترنت دنبال این مطلب می گشتم که اگر خمینی نبود....به وبت رسیدم که نوشته بودی اگر خمینی نبود مردم خمینی دیگری می ساختند...مطلبای وبتو خوندم...قشنگ و با درد می نویسی...
    حالا اگه میشه به این سوال من همینجا جواب بده:
    اگر خمینی نبود این انقلاب پا می گرفت؟
    منتظر جوابتم.. همنجا...ممنون.

    پاسخحذف